Friday night

När jag hörde Kevin sjunga vinnarlåten blev jag såld på hans röst. Endast rösten. Förtrollande nästan. Inte förvånande att han vann Idol. =)



Shoppade med Jens igår. Massa julklappar... Var tvungen att köpa en snygg tröja till mig själv åxå. På Snitz. Alltså en killtröja (nere). =) Äntligen köpt min onda grej till Niclas med. Mohaha



Sen kom Jens hem till mig och vi tittade King Arthur som ingen av oss hade sett än.

Dagens absolut bästa låt. 
Flightless bird, American Mouth - Iron & Wine (Twilight soundtrack)

Ska inte till dansen idag så nu ska jag sätta mig och kolla en film. Plugga lite till trafikprovet och bara VARA. Nice..


Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0