Buon Natale

Julen har varit väldigt mysig. =) Familjerna samlade. Det är det som bäst<3

Varken orkat eller haft tid att blogga. Men nu så.

Julklapparna då ; Guitarhero, Twilight böckerna + filmen, kläder,  smink från Face, nytt täcke, hårprodukter + plattång, DKNY parfym, OC-sesongerna :D

Lite bilder ;


Jul Hos Moster

 




Varit med Jens nästan varje dag sen Julafton. Vi shoppade en massa på rean igår med =) Mycket nöjd med alla fynd. Sov hos han inatt. Blev mest till att spela Guitarhero men jag suger på trummorna och gitarren så jag tar över micen. =)

Nu kommer snart Ida m. Familj. Jag bjuder på Chili con Carne (säkert felstavat). ... Ska prata en massa, har ju inte träffat henne på evigheter. =O ... Jens kanske kommer förbi en runda med.

Näe slut på meddelandet.
Buon Anno

Fridens Liljor och Kastanjetter


Kommentarer
Postat av: cpppppppebarn

hej ditt cpe. du har typ fått allt jag redan har. wanna be ida :P

2008-12-28 @ 20:14:48
Postat av: Anonym

cpida det enda du har där är hårprodukterna ;)

2008-12-28 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0